divendres, 11 de juliol del 2014

Ernest Suñé és proclamat candidat a les municipals de 2015.

Cares conegudes i d'altres encara desconegudes en una agrupació en la què milito només des de gener passat. L'esforç de només una setmana per a la recollida d'avals, i deu dies d'incansables trobades amb una part, petita però molt important, de l'afiliació.

Finalment -i com era d'esperar- el company Suñé ha estat la persona escollida per encapçalar la llista del PSC per a l'alcaldia en les eleccions municipals de 2015. No em sento gens descontenta del resultat obtingut, però. I sobretot tenint en compte que com aquell qui diu jo acabava d'aterrar en un terreny en el què ell és conegut des fa onze anys. Ser policia local i regentar diferents àrees en el nostre ajuntament li han suposat menys esforços per arribar a les urnes.

Però aquesta comença a ser el principi de la meva experiència política de veritat. I és per això que he exposat en públic la meva voluntat de formar equip amb ell, si així ho considera. Perquè el nostre PSC ha de renéixer sense embuts i amb tota la transparència possible, li he demanat en veu alta.

Per tant, resto a l'espera de les seves intencions des de dilluns, com m'ha promès ell també públicament.

Transcric sota aquestes línies el breu parlament que he efectuat després de llegit el dictamen de la mesa electoral d'aquest vespre, perquè considero que us mereixeu això i molt més.


Benvolgudes i benvolguts companys.
No tinc paraules per agrair l’esforç que he comprovat durant aquests últims deu dies per part vostre. La confiança que heu demostrat cap a mi, supera en molt les expectatives que quan vaig decidir donar el pas de presentar-me em movien.
Seré molt breu, perquè ja us hem tingut moltes hores a la nostra disposició durant el procés d’aquestes primàries, valgui dir, les primeres que se celebren en aquesta agrupació i en aquest municipi.
La meva dedicació estarà, a partir d'ara mateix, abocada al partit i per tant sol·licito al guanyador que em tingui en compte per formar part de la nova Comissió Executiva. Per començar a treballar plegats i poder introduir en el nou reglament de participació algunes de les propostes que heu votat un tant per cent gens menyspreable de vosaltres.

Finalment, i no em cansaré mai de dir-ho: Ha estat un plaer comptar amb vosaltres en aquest difícil repte. Moltes, moltes gràcies.

Els resultats han estat els següents:

  • Militants, 31 de 41, dels quals Ernest Suñé n'ha obtingut el 64,52% i jo el 32,26%.
  • Simpatitzants, 25 de 135, dels quals Ernest Suñé n'ha obtingut el 80% i jo el 16%.
  • Vots en blanc, 2.


Total votants, 56 de 176, del quals, l'Ernest Suñé n'ha obtingut el 71,43% i jo el 25%

Moltes felicitats, Ernest.