dijous, 10 de juliol del 2014

Gràcies.

Aquest vespre, just d'ara a menys d'una hora, finalitzarà la campanya electoral del procés de primàries entre el company Ernest Suñé i jo. 

Decidir tirar endavant aquesta proposta ha estat un repte difícil però alhora encoratjador. En la nostra agrupació comptem amb menys afiliats i afiliades que mai, però els qui hi som esperem impacients poder participar de la gestió pública i de partit, en moments en què sembla que el sentit democràtic es perd perquè hi imperen les magnificiències.

Demà s'obriran les urnes a les cinc en punt de la tarda, i després de dos quarts de nou del vespre un dels dos candidats a encapçalar la llista a les municipals de 2015 n'haurà sortit guanyador.

L'experiència que he pogut assolir durant aquests dies amb diferents membres afiliats ha estat el guany més enriquidor del què, davant del resultat que finalment s'exposi, en faré bandera.

Puc assegurar que tenim persones molt agraïdes, tot i el moment crític en què es troba el nostra partit. I estic segura que d'aquesta obvietat en sorgiran d'altres que refermaran que la nostra agrupació ha de continuar caminant i exigint els drets que ens són propis, siguin quins siguin els receptors de les demandes.

Estic a la vostra disposició, ja ho sabeu. Només em resta expressar el sentiment que em preval ara mateix en una senzilla paraula: