divendres, 1 de juny del 2018

Entre Pedro i jo...


A aquestes alçades de la vida ja no em preocupa ben bé qui governa, sinó com governa.

En aquests moments la meva fita més immediata és veure com la gent viu: menja, treballa, descansa, disfruta...

Ara mateix ja no estic per discutir si serà millor el ben plantat a aquell que fa dies que no s’afaita, ara mateix el que vull és que la gent es preocupi de la gent, i que siguin els governants qui en portin la batuta.

Avui em sento optimista, cansada però optimista, perquè a aquestes alcades de la vida el nostre país ha patit un canvi de rumb i, perquè, com que sóc bona gent, novament aposto per la bona gent, si em demostra ser-ho.

Pedro, n'estic pendent. Només vull viure. Viure i deixar viure. No trenquis l’encanteri...




2 comentaris:

Rivera Foro ha dit...

Yo conozco alguno que tambien mestresant!! jejejejej

psicologos buenos en madrid centro

Psicologos Madrid ha dit...

Buen articulo de difusion general